آموزشی

ساخت وبلاگ

انواع اپليکيشن ها کدام اند ؟

اپليکيشن ها براي پاسخ دادن به نيازهاي ما و انجام دادن کارهايي که به آنها نياز داريم ساخته ميشوند. چون ما در زمينه هاي مختلف، نيازهاي گوناگوني داريم، اپليکيشن ها نيز به دسته هاي متفاوتي تقسيم ميشوند. امروزه با پيشرفت بازار آنها، تقريبا در تمامي دسته ها چندين نمونه ي بسيار خوب و عالي وجود دارد و اين باعث شده بازار طراحي اپليکيشن موبايل رونق فراواني داشته باشد.


آب و هوا

 

اپليکيشن هاي مربوط به وضعيت آب و هوا. اين برنامه ها اطلاعات هواشناسي را از پايگاه هاي معتبر مانند Accuweather دريافت ميکنند و طبق زمان بندي روي گوشي اندرويد شما نشان ميدهند. به عنوان مثال اگر قصد سفر رفتن داريد و بايد از آب و هواي منطقه اي اطلاع پيدا کنيد، يکي از اين اپليکيشن ها به درد شما ميخورد. برنامه هايي هايي مانند دماسنج و زلزله نگار هم ميتوانند در اين دسته جاي بگيرند.


آشپزي و رستوران

 

بازار دستور هاي پخت و پز و معرفي رستوران ها هميشه پرطرفدار بوده است. در گذشته اين آموزش ها از طريق کتاب هاي آموزشي انجام ميشد. اما امروزه تعداد زيادي اپليکيشن درباره ي نحوه ي پخت غذا، دسر، کيک و غيره وجود دارد.

ما در دوره ي ارائه خدمات آنلاين به سر ميبريم. ديگر براي سفارش دادن غذاها لازم نيست تا رستوران مورد علاقه ي خود برويد و برگرديد. ميتوانيد با استفاده از سرويس هاي مخصوص يکپارچه سازي رستوران ها، غذاي مورد علاقه ي خود را به راحتي سفارش دهيد. همچنين در زمينه ي معرفي غذاخوري ها و يا کافه هاي معروف، اپليکيشن هاي زيادي معرفي شده است.


آموزش

 

آموزش هميشه از اصلي ترين دغدغه هاي انسان به شمار ميرفته است. با وجود اپليکيشن هاي موبايل، آموزش و يادگيري هم آسان تر از هميشه شده است. همه ي برنامه هاي مربوط به يادگيري در اين دسته قرار ميگيرند. اين نرم افزارها زمينه استفاده از روش هاي جديد و خلاقانه در آموزش را فراهم کرده اند.

آموزش کنکور، بانکداري، قانون، احکام دين، برنامه نويسي، زبان هاي مختلف، کودکان، خودرو ها و غيره، از اپليکيشن هايي هستند که ميتوانيد در اين دسته آنها را پيدا کنيد.


ابزار ها

 

ميتوان گفت پر کاربرد ترين اپليکيشن هاي ارائه شده براي دستگاه هاي موبايل در اين دسته قرار ميگيرند. اغلب نرم افزار هاي اين دسته، ميتوانند قابليت هاي جديدي را به گوشي شما اضافه کنند. اپليکيشن هاي دسته ابزار از امکانات موجود در گوشي استفاده ميکنند تا کارهاي مورد نياز ما را انجام بدهند.

ماشين حساب، چراغ قوه، تبديل واحد، ضبط صدا، بارکد خوان، تقويم، قطب نما همگي از ابزار ها هستند.


ارتباطي

 

گوشي هاي هوشمند ابزار هاي ارتباطي هستند. يعني در پايه اي ترين حالت ميتوانيم با آنها تماس برقرار کنيم و يا در قالب هاي مختلف، پيام هاي تصويري و متني براي دوستانمان بفرستيم. از اين جهت اپليکيشن هاي ارتباطي مثل پيام رسان ها و تماس گيرنده ها اهميت بسيار زيادي در دنياي گوشي هاي هوشمند دارند.

بعضي از شبکه هاي اجتماعي که خدمات تماس و پيام را در بستر اينترنت هم ارائه ميدهند نيز در اين دسته قرار ميگيرند.


اخبار و نشريات

 

زماني که هر روز براي خريد روزنامه تا دکه ي روزنامه فروشي ميرفتيم گذشته است. با استفاده از اپليکيشن هاي قدرتمند خبري ميتوانيد در هر لحظه از همه ي اخبار مهم روز با خبر شويد. بعضي از اين نرم افزار ها توانايي نشان دادن اخبار از چندين منبع مختلف را دارند


شبکه هاي اجتماعي

 

در شبکه هاي اجتماعي کاربران ميتوانند با ساخت حساب کاربري، با بقيه ي مردم در ارتباط باشند. ميتوانند پيام بفرستند و لحظات زندگي خود را به اشتراک بگذارند. شبکه هاي اجتماعي به شدت پرطرفدار هستند. از نمونه ي شبکه هاي اجتماعي که در ايران ميشناسيم ميتوان به تلگرام، اينستاگرام و فيسبوک اشاره کرد.

شبکه هاي اجتماعي زيادي تا کنون ساخته شده که نحوه عملکرد آنها با يکديگر متفاوت است. مثلا در اينستاگرام پست هاي تصويري به اشتراک گذاشته ميشوند. بعضي از آنها هم مخصوص افراد خاصي هستند. براي نمونه، شبکه ي ???PX مخصوص عکاسان حرفه اي است.


فيلم و عکس

 

تماشا و ثبت عکس و فيلم از سرگرمي هاي روزمره ي همه ي کاربران موبايل به شمار ميروند. با قوي تر شدن دوربين گوشي هاي هوشمند و ارتقاي سخت افزار آنها، اکنون ميتوان انواع عکس و فيلم را بر روي گوشي ها تماشا کرد. حتي کاربران ميتوانند محتواي چند رسانه اي خود را ويرايش کنند و به نتيجه ي دلخواه خود برسند.


موسيقي

 

گوشي هاي هوشمند امروزي در زمينه ي پخش موسيقي پيشرفت هاي قابل توجهي داشته اند. تا جايي که بعضي از مدل هاي موبايل ساب ووفر و توييتر داخلي دارند! پس نياز به پخش کننده هاي قدرتمند و با کيفيت احساس ميشود. در اين دسته از اپليکيشن ها ميتوان پخش کننده ها و ويرايش کننده هاي موسيقي را پيدا نمود.


ورزشي

 

تلفن هوشمند ما هميشه همراه ماست. از اين جهت ميتواند در بسياري از موارد راهنماي ما باشد. يکي از اين موقعيت ها ورزش کردن است. با نصب اپليکيشن هاي ورزشي ميتوانيد يک مربي را در جيب خود داشته باشيد. برنامه هاي ورزشي ميتوانند همه ي فعاليت هاي شما را بررسي کنند و براي سلامت شما برنامه مناسبي ارائه دهند.

استفاده از برنامه هاي ورزشي، با ظهور گجت هاي پوشيدني به تکامل بسيار بيشتري رسيده اند. ميتوانيد مقاله بررسي گجت هاي پوشيدني را در برنامه چي بخوانيد.

گجت هاي پوشيدني و انواع آنها به همراه عکس

مارکت ها

 

همچنان که اپليکيشن ها در حال پيشرفت و برطرف کردن نياز هاي ما هستند، يک دسته خاص از برنامه ها وجود دارند که وظيفه ي ارائه ي برنامه ها به عهده ي آنهاست. همچنين اگر برنامه هاي موبايل ما به روز رساني دريافت کرده باشند، مارکت ها به ما اطلاع ميدهند و ميتوانيم برنامه ها را آپديت کنيم.

معروفترين و معتبر ترين مارکت اندرويد Play Store مخصوص شرکت گوگل ميباشد که به طور پيش فرض روي تمام موبايل هاي اندرويدي وجود دارد. معروفترين مارکت ايراني اندرويد هم “کافه بازار” است.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : انواع,اپلیکیشن,ها,کدام,اند,؟, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:38

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسکوني

خانه هايي را که در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امکانات آن زمان استفاده مي کردند که مسلما با امکانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است که امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل کرده اند که در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي کنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبک و سياق آپارتمان ها و منازل مسکوني جديد به کار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره کاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي که قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه کنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تک

در صورتي که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با کيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري کنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يکي از شرکت هاي توليد کننده پنجره هاي دوجداره، وين تک مي باشد که کيفيت و کارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ کس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نکته را در نظر داشت که قيمت پنجره دوجداره وين تک نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف کنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد که هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تک بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري کنيد که مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يکي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد که شما مي توانيد با صرف هزينه کم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش کنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يکي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود که بر حسب شرايطي اين امکان از شما سلب مي شود که بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته کنيد و با مشکلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است که گروه تعميرکاران مجرب و کارآزموده اي که در تهران و کرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يک از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي که آن ها دارند؛ بتوانند مشکل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند که شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يک از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري کنيد و به خوبي از وجود هر يک از آن ها استفاده کنيد. در همين جهت است که گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما کاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يک از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده کنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب کاملا باز است و مي توانيد هر يک از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يک از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يکي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد که هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند که در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز کرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر کشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط کشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي کند که در اين  بين کساني که قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش کنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است که گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينک شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينکه تعميرکاراني که در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند که در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده کنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي که مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يک از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در کنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور کلي وجود کيفيت و کارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي کنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با کادري مجرب

هر چند که انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از کار است و پس از مدتي ممکن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي که دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند که نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه کادري مجرب و کارکشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است که نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به کار گرفته شده در  هر يک از آن ها کاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشکلي چگونه از پس کار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد که در اين زمينه کاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند که گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و کرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند که تجربه ثابت کرده است يکي از گروه هاي مطرح و کارکشته در تهران و کرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشکل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف کنند. توجه داشته باشيد که اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست که پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممکن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در کل براي هر مشکلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : تعویض,پنجره,قدیمی,با,دوجداره,به,منظور,نوسازی,منازل,مسکونی, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:38

بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع کنکور تجربي ، از مهمترين نکات براي موفقيت در کنکور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره کرد. منابعي که شما بتوانيد با آنها به موفقيتي که در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشکلاتي که دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند مي‌توان به اطلاعات کم آنها در مورد منابع مناسب کنکور اشاره کرد. دانش‌آموزان بايد بدانند که براي رسيدن به اهداف خود در کنکور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين کنکور و براي اين عرصه رقابتي آماده کند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد کرد که هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و کامل يکجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع کنکور را براي کنکور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي کنيم.

همان گونه که يک جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت کند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده کند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يک دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه کنکور براي اينکه بتوانيم در کنکور خود موفق باشيم. بايد همانگونه که از يک موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي کنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين کنکور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده کنيم.

بهترين منابع کنکور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه که مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان کنکوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين که دانش آموز بتواند در کنکور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به کمک منابع بسيار مناسب و خوب و جامع کامل کند.

منابع کنکور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در کنکور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان کنکور بايد بتوانند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود که مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي کرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در کنکور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پکيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پکيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت کم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز کمک کرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع کنکور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم کنکور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شک مي‌تواند مشکل ساز ترين درس کنکور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يک آسانسور تشبيه کرد. اين درس نيز ?? درصد در کنکور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت که ضريب اين درس دو است و ضريب کمتري دارد. سوالات درس عربي در کنکور به اين صورت دسته بندي مي شود که ? عدد ترجمه 4 عدد درک مطلب ، 5 تست تشکيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده کرد و دانش‌آموزان با استفاده از پکيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • عربي جامع کنکور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يکي ديگر از دروس کنکور درس دين و زندگي است که داراي ضريب ? در کنکور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري ?? است که اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي کسب کنند. به طور معمول تست هاي کنکور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذکر است در کنکور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شک بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پکيج دين و زندگي موسسه کنکوري حرف آخر است که با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي کل دين و زندگي شما را جمع کرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب کنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درک مطلب و واژگان و کلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند که درکه مطلب معمولاً  ?الي ?? است که شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات که شامل ?الي? است. بخش بعدي کلوز تست است که شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را کامل کند که اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پکيج پيشنهادي ما به شما پکيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تکنيک هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در کمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درک مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • کتاب بانک سوالات زبان جامع کنکور

 

بهترين منابع کنکور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت کنکور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا کند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحکممي کند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب کند. حال ما بهترين منابع کنکور را به شما معرفي مي کنيم.

1 -  رياضيات

يکي از مهم ترين دروس در کنکور رياضيات است. دانش آموزان که به دنبال يک آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و کاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره کرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در کنکور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پکيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند که مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پکيج است و به شما کمک مي کند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش کرده و فقط به درصد 100 در اين درس فکر کنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي کولاکي عجيب به پا کرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و ترکيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يکي از مهم ترين دروس براي کنکور تجربي زيست شناسي است که ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه کنکور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي کمک به دانش آموزان در اين درس دو پکيج فوق العاده معرفي مي کند اول اين پکيج براي داوطلبان نيز که تا کنکور فرصت کمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندک خود را براي کنکور آماده کند پکيج ???? زيست حرف آخر بهترين پکيج در اين زمينه است. دومين پکيج در اين درس و جامع زيست است که شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي کتاب الگو تا رتبه که نکات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيک
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيک

درس فيزيک نيز از سخت ترين دروس کنکور سراسري است که داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينکه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده کرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پکيج با سوالات کنکور و همين طور جايگزيني الگو هاي کم به جاي نکته هاي تست زني زياد باعث شده اين پکيج به محبوب ترين پکيج فيزيک کشور تبديل شود.

منابع فيزيک حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • فيزيک سال دهم
  • فيزيک سال يازدهم
  • فيزيک سينماتيک
  • فيزيک ديناميک
  • فيزيک نوسان و موج
  • فيزيک موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترک کنکور سراسري رياضي و تجربي است. غلامحسين شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي که ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس کنکور سراسري تبديل کرده است. فرض کنيد 50 درصد سوالات کنکور را فقط با 3 الگو حل کنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع کنکور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شکل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : سايت مرکزي حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,منابع,کنکور,تجربی,1400,کشور, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:19

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

ناز چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : جنوب,چت,چت,فارسی,ناز,چت, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:34

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:48

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 150 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:52

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 139 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:11

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 177 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:25

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : kavoosifar exam98b بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:05

لینک دوستان

خبرنامه